Šio mokymosi metodo taikymą pamokose stebėjo Skriaudžių ir Pakuonio mokyklų pradinių klasių mokytojos.
Mokiniai turėjo galimybę rinktis mokytojų parengtas individualias užduotis, patys planuoti jų atlikimo laiką. 3-4 klasių mokiniai pagal klausimus rašė rašinėlį ,,Kuo norėčiau būti?“ ir jį iliustravo. Taip pat, pasinaudodami papildomais šaltiniais, neakivaizdiniu būdu keliavo po pasirinktą šalį. 2 klasės mokiniai sudarinėjo daugybos veiksmus, pakartojo rašybos taisykles ir skaitė linksmą lietuvių liaudies pasaką ,,Vėjas be kelnių‘‘.
Visi mokiniai mokėsi draugiškai, aktyviai, savarankiškai, padėdami vienas kitam, o mokytojos nuolat juos konsultavo, drąsino, skatino: ,,TU GALI“. Daugumai mokinių pavyko užbaigti užduotis, įsivertinti. Kai kurie, kadangi tinkamai planavo laiką, dar galėjo ir pažaisti.
Aptardami darbą, mokiniai pasakė, ko išmoko, ką pakartojo, kodėl pavyko ar nepavyko: ,,galėjau pasirinkti užduotis ir dirbti savarankiškai‘‘ (Aurėja), ,,patiko skaičiuoti, kurti veiksmus“ (Rokas), ,,suklydau, nes neįsiskaičiau į užduotį...“ (Benas), ,,padėjo draugė“ (Aurelija).
Direktorės pavaduotoja ugdymui Vilma Daunienė
|