Mokiniai integruotose kūno kultūros, biologijos, chemijos bei matematikos pamokose vykdė tyrimą, kurio metu jutiklio pagalbą matavo anglies dioksido kiekį ore. Mokiniai dirbo pagal septynis mokslininko žingsnius: išsiaiškino tyrimo tikslą, susipažino su priemonėmis ir, keldami hipotezes, dirbo pagal mokinio veiklos plane pateiktą darbo metodiką. Vykdė duomenų analizę, t. y palygino skirtingų grupių anglies dioksido kiekį iškvėptame ore: vienu atveju, kai buvo ramybės būsenoje ir antru – po aktyvios fizinės veiklos ( atlikus pritūpimus ir pabėgiojus). Džiugu, kad puikiai sekėsi dirbti su jutikliu, pagal kurio duomenis kompiuterine programa buvo braižomi grafikai, pateikiami kiekvieno mokinio iškvėpto oro rodmenys. Refleksijos metu mokiniai pastebėjo, kad veiklos buvo neįprastos, nes turimas įgytas žinias reikėjo pritaikyti praktiškai atliekant užduotis. Šią dieną tobulinome gamtotyrinę, mokėjimo mokytis ir komunikavimo kompetencijas.
Kolegos: R. Meškauskas, N. Baranauskienė, R. Dereškevičienė |