Penktokai mokėsi jausti pagarbą ir atsakomybę už savo augintinių, benamių ir beglobių gyvūnų ir aplinkinių saugumą.
Šunų auginimas gali būti labai smagi ir daug pasitenkinimo teikianti veikla, tačiau kasmet daug žmonių vis dar būna sukandžioti, o patys gyvūnai išmesti į gatves, atiduodami į prieglaudas, kenčia nuo nepriežiūros ir dėmesio trūkumo. Gamtos pažinimo pamokoje penktokai mokėsi atsakomybės už savo augintinius. Nagrinėjome situacijas:
- · Vaikas pavojingo šuns akivaizdoje, kurios metu mokėmės ,, Medžio pratimo“.
- · Šunų kūno kalba – streso signalai: reikėjo iššifruoti 4 skirtingų šuniukų emocijas.
- · Pereiti susipažinimo su nauju augintiniu žingsnius.
- Bandėme surašyti įsipareigojimų sąrašą.
Diskutavome ,,Ar mano gyvenimo būdas tinkamas turėti šuniuką?‘‘
Refleksijos metu mokiniai nurodė po 2-4 šeimininko pareigas ir atsakomybę. Paaiškino bendravimo su gyvūnais higienos reikalavimus. Pateikė keletą saugaus elgesio su gyvūnais patarimų, kurie dažniausiai pasitaiko pavojingose situacijose.
Biologijos mokytoja R. Dereškevičienė
|